Název:
Vnímání a vliv značek na obyvatele ČR
Překlad názvu:
The impact and perception of brands to the inhabitants of Czech Republic
Autoři:
Savchyn, Maryana ; Říha, David (vedoucí práce) ; Kotmel, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jak značky působí na obyvatele České republiky, jak je ovlivňují v každodenním rozhodování. Jak je vnímají a zda je považují za něco podstatného, co má v dnešním světě nezastupitelnou roli. Záměrem je také otestovat, zda je znají a mají o značkách přehled. Zda jim dávají přednost před méně známými produkty. V jakých oblastech věnují více pozornosti značce. Jaké pocity si se svými oblíbenými značkami spojují.The aim of my bachelor thesis is to find out, how the brands work to the inhabitants of Czech Republic, how to they affect them in their daily decision-making. How it is perceived and whether it is considered to be something significant has a vital role in today's world. The intention is to also test whether it is know and care about the brand list. Whether they prefer the less known products. In what areas they pay more attention to the brand. What feelings they associate with their favorite brands.
Klíčová slova:
branding; historie známých značek; hodnota a obsah značky; rozpoznání a vybavení si značky; vliv a vnímání značek; značka; brand; branding; history of well-known brands; recognition and recollect of brand; the influence and perception of brands; value and brand content
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35282