Original title:
Strategická analýza
Translated title:
Strategic analysis
Authors:
Timighe, Jana ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Úkolem diplomové práce je posoudit pozici na trhu krátce exitující firmy euTERM.cz, s.r.o., provést interní a externí analýzu a nalézt konkurenční výhodu pro stanovení doporučené strategie této firmy.The task of this thesis is to assess the market position of briefly existing company euTERM.cz Ltd., perform internal and external analysis and find a competitive advantage for the determination of the recommended strategy of this company.
Keywords:
competitive advantage; external analysis; internal analysis; market position; SWOT analysis; externí analýza; interní analýza; konkurenční výhoda; pozice na trhu; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35154