Název:
Strategická analýza
Překlad názvu:
Strategic analysis
Autoři:
Timighe, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Úkolem diplomové práce je posoudit pozici na trhu krátce exitující firmy euTERM.cz, s.r.o., provést interní a externí analýzu a nalézt konkurenční výhodu pro stanovení doporučené strategie této firmy.The task of this thesis is to assess the market position of briefly existing company euTERM.cz Ltd., perform internal and external analysis and find a competitive advantage for the determination of the recommended strategy of this company.
Klíčová slova:
externí analýza; interní analýza; konkurenční výhoda; pozice na trhu; SWOT analýza; competitive advantage; external analysis; internal analysis; market position; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35154