Original title:
Cenový výzkum piva Staropramen
Authors:
Volák, Jindřich ; Postler, Milan (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce rozebírá výsledky vlastního dotazníkového výzkumu mezi českými spotřebiteli piva. Mezi zkoumané okruhy patří znalost domácích pivních značek, maximální únosná cena piva Staropramen, její cenové porovnání s konkurenty a škálové hodnocení její současné obvyklé ceny. Respondenti jsou segmentováni podle věku, vzdělání, místa bydliště a průměrné týdenní spotřeby lahvového piva. Součástí práce je také marketingový profil firmy Pivovary Staropramen.
Keywords:
cenový; dotazníkový; marketingový; pivo; Staropramen; výzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/391