Original title:
Postoje spotřebitelů na guerillové nástroje
Translated title:
Bearings of consumers for guerilla instruments
Authors:
Chuová, Trang ; Pešek, Ondřej (advisor) ; Pauknerová, Daniela (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce pojednává o jednotlivých trendech v marketingové komunikaci s větším zaměřením na guerilla marketing. Hlavním cílem je představit a seznámit s těmito jednotlivými trendy a zjistit názor spotřebitelů jak na klasikcé formy reklamního sdělení, tak na nové netradiční formy jako jsou zejména nástroje guerillového marketingu, které se se začínají čím dál tím více využívat k oslovení cílových skupin.Bachelor thesis deals with the various trends in marketing communications with more focus on guerilla marketing. The main objective is to present and apprise of the various trends and identify view of consumers for classic forms of advertisement and the new non-traditional forms such as guerrilla marketing, which are more using for address the target groups.
Keywords:
digital marketing; guerilla marketing; marketing communication; product placement; promotional marketing; the new non-traditional forms of advertising message; viral marketing; digitální marketing; guerilla marketing; marketingová komunikace; nové netradiční formy reklamního sdělení; product placement; promotional marketing; virální marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20097