Název:
Politický marketing vybraného segmentu
Překlad názvu:
Political Marketing of choosen segment
Autoři:
Procházková, Barbora ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Cabrnoch, Milan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zhodnotit marketingové činnosti politických stran na lokálním politickém trhu města Kutná Hora. Práce vychází z teoretických poznatků, publikovaných autory: E. Bradovou, P. Šaradínem a A. Jablonským. Praktická část se soustředí na podobu kampaní jednotlivých politických stran v rámci voleb do obecních zastupitelstev v roce 2006. Práce popisuje činnosti stran, postupy při výběru kandidátů a podporu poskytnutou lokální straně celostátním vedením strany. Rovněž hodnotí promotion - mix každé z pěti nejsilnějších stran v Kutné Hoře a osahuje analýzu jejich volebních programů.The aim of this thesis is to assess the tools of political marketing used by political parties on the local political market in Kutná Hora. The thesis is based on theoretical knowledges published by authors E. Bradová, P. Šaradín and A. Jablonski. The practical part focuses on form of the campaigns created by political parties for the purpose of elections to municipal councils in 2006. The thesis describes the function of the parties, procedures in candidates selection and support given to local party by national party leadership. It also assesses promotion-mix of each of the five strongest parties in Kutná Hora and contains analysis of their election programs.
Klíčová slova:
Analýza volebních programů; Lokální politický marketing; Marketing; Promotion - mix; Analysis of election programs; Local political marketing; Marketing; Promotion - mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20078