Original title:
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Translated title:
Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets.
Authors:
Pazelskyi, Pavlo ; Stříteský, Václav (advisor) ; Chovancová, Daniela (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.This work is focused on analysing and testing different internet marketing technologies that are usable for online travel agency to promote their website on new markets. As an example, practical work will be done in travel agency Invia.cz. In the end, results will be analysed and recommendation will be given.
Keywords:
communication strategy; internet marketing; search engine optimization; SEO; internetový marketing; komunikační strategie; optimalizace pro vyhledávače; SEO
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20073