Original title:
The marketing of the small enterprise
Translated title:
Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Authors:
Zajfertová, Alena ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Šubrt, Vít (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[eng][cze] The purpose of this thesis is to analyse the marketing of a small enterprise, and it's position and importance on the market. It will also include an analysis of the informational and financial support of the EU. For the practical part there was chosen a small enterprise Nana Vogue, which is specialised in luxurious clothing.Cílem této Bakalářské práce je analyzovat marketing malé firmy a její postavení a význam na měnícím se trhu. Bude rovněž analyzována informační a finanční podpora EU. Pro praktickou část BP byla zvolena firma Nana Vogue, která se zaměřuje na prodej luxusního oblečení pod štítkem outlet/ vintage. Dále bude vymezen marketing uvedené firmy a její úspěšnost.
Keywords:
marketing; small enterprise; support of the EU; malá firma; marketing; podpora MSP
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20069