Original title:
Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services
Translated title:
Marketing strategy for the division KFR of the company Kelly Services
Authors:
Franková, Pavlína ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Půda, Ivo (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V první kapitole seznamuje práce se základními informacemi o společnosti Kelly Services, jejích jednotlivých divizích, produktové nabídce a dlouhodobé strategii společnosti. Druhá kapitola informuje o regionu EMEA z hlediska trhu náboru a hodnotí hlavní konkurenty. Třetí kapitola je věnována návrhu marketingové strategie divize Kelly Financial Resources a obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence, positioning, segmentaci uchazečů, cíle strategie, komunikační prostředky a rozpočet s plánem.The first chapter informs about the company, its divisions and product portfolio. The following chapter is devoted to the region EMEA and the staffing industry, including competition analysis in the region. The last chapter is offering marketing strategy for the division Kelly Financial Resource in the Czech Republic. It provides with SWOT analysis, competition analysis, positioning and segmentation, strategy goals, communication media and budget.
Keywords:
EMEA region; staffing industry; strategic cooperation; region EMEA; strategická spolupráce; trh náboru
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/19972