Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyjednávání: obzory a meze psychologické analýzy (výzkum vztahu potřeb v interpersonální oblasti)
Půda, Ivo ; Riegel, Karel (vedoucí práce) ; Wagnerová, Irena (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám psychologickým pohledem na vyjeuuáváuí. Snažil jsem se vycházet z minulých výzkumú a poznatkú, mapovat oblast současného dění a reflektovat praktické přesahy. Rovněž nalézaní hranic psychologické analýzy vyjednávání, poukazování na bílá místa a nástin budoucího rozvoje tvoří nedílnou součást mé práce. Jak je schopna psychologie přispět oblasti vyjednávání, kde jsou hranice, možnosti, úspěchy a nezdary této vědy ve vztahu k vyjednávání, jsou stěžejní otázky, které si pokládám. Teoretická část má za cíl poukázat na významné kroky a milníky výzkumú, podat přehledný obraz dosavadních směrů, shrnout a konfrontovat jejich výstupy, poukázat na stěžejní témata, která se ukázala k předmětu relevantní, a připravit púdu pro část praktickou. Praktická část má snahu nepatmě posunout ony meze, které byly načrtnuty v části teoretické, a přispět výzkumem k pokrytí další oblasti psychologie a vyjednávání. Při vyjednávání jde o záměrný, racionální proces, v jehož pruběhu se uplatňuje také složka emocionální. Cílem jednání je snížit napětí, odstranit averzi a změnit soupeřivý postoj na obou stranách. Proces řešení postupuje od shromažďování všech potřebných informací, jejich analýzy na základě věcného rozboru, přes promýšlení možností řešení k přijetí závěrečné dohody uspokojující společné...
Zkoumání modelu pracovní spokojenosti/nespokojenosti - jeho kognitivní, afektivní a behaviorální komponenty (s důrazem na charakteristiky osobnosti)
Půda, Ivo ; Michalík, David (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent) ; Gregar, Aleš (oponent)
Zkoumání modelu pracovní spokojenosti/nespokojenosti - jeho kognitivní, afektivní a behaviorální komponenty (s důrazem na charakteristiky osobnosti) Abstrakt disertační práce Universita Karlova Filozofická fakulta Katedra psychologie Autor Mgr. Ivo Půda Školitel PhDr. David Michalík PhD. Únor 2016 Dizertační práce zkoumá kognitivní, afektivní a behaviorální komponenty pracovní spokojenosti - nespokojenosti s důrazem na psychologické charakteristiky osobnosti. Sleduje důležité trendy ve vztahu k tomuto tématu (ekonomické cykly, nástup nových generací, tlak na výkon a inovace, zavádění technologií a datové analytiky, obranu vlastního postavení, změny v organizaci práce, atp.), přináší přehled teorií pracovní spokojenosti a reflektuje historický vývoj rozličných teoretických a praktických přístupů snažících se popsat komplexní vztah osobnosti, práce a prožívání. Pro lepší orientaci sleduje vývoj dvou silných paradigmat (dispoziční a situační), která jsou postupně obohacena o interakční přístup. Mapuje psychologické charakteristiky, které nepopiratelně moderují pracovní spokojenost (neuroticismus, extroverze, svědomitost, pozitivní a negativní afektivita, locus of control, emocionální stabilita, defenzivní tendence, sebeúcta, narcistní rysy, úroveň aspirace, typ osobnosti A, netrpělivost, vysoká dráždivost)....
Vyjednávání: obzory a meze psychologické analýzy (výzkum vztahu potřeb v interpersonální oblasti)
Půda, Ivo ; Wagnerová, Irena (oponent) ; Riegel, Karel (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám psychologickým pohledem na vyjeuuáváuí. Snažil jsem se vycházet z minulých výzkumú a poznatkú, mapovat oblast současného dění a reflektovat praktické přesahy. Rovněž nalézaní hranic psychologické analýzy vyjednávání, poukazování na bílá místa a nástin budoucího rozvoje tvoří nedílnou součást mé práce. Jak je schopna psychologie přispět oblasti vyjednávání, kde jsou hranice, možnosti, úspěchy a nezdary této vědy ve vztahu k vyjednávání, jsou stěžejní otázky, které si pokládám. Teoretická část má za cíl poukázat na významné kroky a milníky výzkumú, podat přehledný obraz dosavadních směrů, shrnout a konfrontovat jejich výstupy, poukázat na stěžejní témata, která se ukázala k předmětu relevantní, a připravit púdu pro část praktickou. Praktická část má snahu nepatmě posunout ony meze, které byly načrtnuty v části teoretické, a přispět výzkumem k pokrytí další oblasti psychologie a vyjednávání. Při vyjednávání jde o záměrný, racionální proces, v jehož pruběhu se uplatňuje také složka emocionální. Cílem jednání je snížit napětí, odstranit averzi a změnit soupeřivý postoj na obou stranách. Proces řešení postupuje od shromažďování všech potřebných informací, jejich analýzy na základě věcného rozboru, přes promýšlení možností řešení k přijetí závěrečné dohody uspokojující společné...
Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services
Franková, Pavlína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Půda, Ivo (oponent)
V první kapitole seznamuje práce se základními informacemi o společnosti Kelly Services, jejích jednotlivých divizích, produktové nabídce a dlouhodobé strategii společnosti. Druhá kapitola informuje o regionu EMEA z hlediska trhu náboru a hodnotí hlavní konkurenty. Třetí kapitola je věnována návrhu marketingové strategie divize Kelly Financial Resources a obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence, positioning, segmentaci uchazečů, cíle strategie, komunikační prostředky a rozpočet s plánem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.