Název:
Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services
Překlad názvu:
Marketing strategy for the division KFR of the company Kelly Services
Autoři:
Franková, Pavlína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Půda, Ivo (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první kapitole seznamuje práce se základními informacemi o společnosti Kelly Services, jejích jednotlivých divizích, produktové nabídce a dlouhodobé strategii společnosti. Druhá kapitola informuje o regionu EMEA z hlediska trhu náboru a hodnotí hlavní konkurenty. Třetí kapitola je věnována návrhu marketingové strategie divize Kelly Financial Resources a obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence, positioning, segmentaci uchazečů, cíle strategie, komunikační prostředky a rozpočet s plánem.The first chapter informs about the company, its divisions and product portfolio. The following chapter is devoted to the region EMEA and the staffing industry, including competition analysis in the region. The last chapter is offering marketing strategy for the division Kelly Financial Resource in the Czech Republic. It provides with SWOT analysis, competition analysis, positioning and segmentation, strategy goals, communication media and budget.
Klíčová slova:
region EMEA; strategická spolupráce; trh náboru; EMEA region; staffing industry; strategic cooperation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19972