Název:
Analýza sortimentu
Překlad názvu:
Analysis of product assortment
Autoři:
Tobiaš, Marek ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Neupauerová, Patricia (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca popisuje marketing a jeho význam pre podnikanie, opisuje marketingové prostredie a marketingový mix s jeho zložkami. Tieto teoretické východiská sú následne uplatnené v praktickej časti, ktorá je zameraná na trh zmrzliny v Českej republike. Analytická časť taktiež obsahuje charakteristiku produktov značky Algida na českom trhu, ich vzťah s konkurenciou a verejnosťou.Diplomová práce popisuje marketing a jeho význam pro podnikání, opisuje i marketingové prostředí a marketingový mix s jeho složkami. Tyhle teoretické východiska jsou následně uplatněny v praktické části, která je zaměřena na trh zmrzliny v České republice. Analytická část také obsahuje charakteristiku produktů značky Algida na českém trhu, jejich vztah s konkurencí a veřejností.This theses describes marketing and its importance for business, it also describes marketing environment and marketing mix with its ingredients. These theoretical bases are applied afterwards in the practice part of theses, which is focused on ice-cream market in Czech Republic. Analytical part also contains brief characteristic of Algida products on Czech market, their relation to competitors and public.
Klíčová slova:
marketingové prostředí; marketingový mix; sortiment; marketing environment; marketing mix; product assortment
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19906