Original title: Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Translated title: Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Authors: Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Cakl, Zdeněk (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.
Keywords: positioning; průmyslový trh; segmentace trhu; spotřebitelský trh; targeting

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2764

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1584


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share