Název: Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Překlad názvu: Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Autoři: Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Cakl, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.
Klíčová slova: positioning; průmyslový trh; segmentace trhu; spotřebitelský trh; targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2764

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1584


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet