Název:
Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Překlad názvu:
Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Autoři:
Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Cakl, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.
Klíčová slova:
positioning; průmyslový trh; segmentace trhu; spotřebitelský trh; targeting
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2764