Original title: Řízení privátní značky maloobchodního řetězce
Translated title: Management of private label
Authors: MRÁZIK, Miroslav
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Brand; consumer; marketing; private label; research; retailer; maloobchodník; marketing; privátní značka; spotřebitel; výzkum; Značka
Citation: MRÁZIK, Miroslav. Řízení privátní značky maloobchodního řetězce. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/30137

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156541


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-09-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share