Original title:
Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje
Translated title:
Marketing on-line tourism strategy of the Region of South Bohemia
Authors:
MACHART, Ondřej Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem práce je navrhnout strategii pro online komunikaci Jihočeského kraje jako destinace cestovního ruchu při využití nejnovějších trendů a technologií.The main objective of this thesis is to identify current tools of online marketing communication of South Bohemia region in the field of tourism and evaluate their performance and efficiency of use. A secondary objective is to design a strategy for online marketing communication of South Bohemia region as a tourist destination using the latest trends and technologies.
Keywords:
internet; internet advertising; internet marketing; linkbuilding; marketing strategy; online marketing; search engine optimization; SEM; SEO; tourism; web pages; cestovní ruch; internet; internetová reklama; internetový marketing; linkbuilding; marketingová strategie; online marketing; optimalizace pro vyhledávače; SEM; SEO; webové stránky Citation: MACHART, Ondřej. Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28621