Original title: Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje
Translated title: Marketing on-line tourism strategy of the Region of South Bohemia
Authors: MACHART, Ondřej
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: internet; internet advertising; internet marketing; linkbuilding; marketing strategy; online marketing; search engine optimization; SEM; SEO; tourism; web pages; cestovní ruch; internet; internetová reklama; internetový marketing; linkbuilding; marketingová strategie; online marketing; optimalizace pro vyhledávače; SEM; SEO; webové stránky
Citation: MACHART, Ondřej. Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28621

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156519


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-09-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share