Název:
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
Překlad názvu:
Destination České Budějovice on the Tourism Market
Autoři:
DUŠEK, Pavel Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.Main target of this bachelor thesis was to evaluate the primary and secondary destination offers of České Budějovice based on situational analysis, identification of competitive destinations and position in the market with tourism. At the same time establishing a competitive advantage of this destination and offering a way of enforcing.
Klíčová slova:
analýza; Cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; primární nabídka destinace; sekundární nabídka destinace; trh cestovního ruchu; výzkum; Analysis; Primary destination offer; Research; Secondary destination offer; Tourism; Tourism destination; Tourism market Citace: DUŠEK, Pavel. Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28581