Original title:
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
Translated title:
Destination České Budějovice on the Tourism Market
Authors:
DUŠEK, Pavel Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.Main target of this bachelor thesis was to evaluate the primary and secondary destination offers of České Budějovice based on situational analysis, identification of competitive destinations and position in the market with tourism. At the same time establishing a competitive advantage of this destination and offering a way of enforcing.
Keywords:
Analysis; Primary destination offer; Research; Secondary destination offer; Tourism; Tourism destination; Tourism market; analýza; Cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; primární nabídka destinace; sekundární nabídka destinace; trh cestovního ruchu; výzkum Citation: DUŠEK, Pavel. Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28581