Original title: Význam a využití marketingu v maloobchodě
Translated title: The meanig and using marketing in retail
Authors: KUTHEILOVÁ, Adéla
Document type: Bachelor's theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customers; external analysis; internal analysis; marketing research; store; wants and needs; marketingový výzkum; potřeby a přání; prodejna; vnitřní analýza; vnější analýza; zákazníci
Citation: KUTHEILOVÁ, Adéla. Význam a využití marketingu v maloobchodě. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28642

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153643


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share