Název:
Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně
Překlad názvu:
Marketing communication of the destination Mariánské Lázně
Autoři:
ZELINKOVÁ, Petra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace v destinaci Mariánské Lázně. Na základě analýzy jsou v práci identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je také návrh optimálního komunikačního mixu destinace a návrh opatření vedoucích k dalšímu rozvoji marketingové komunikace města Mariánské Lázně.The thesis deals with an analysis of marketing communication instruments in the destination of Mariánské Lázně. On the ground of an analysis the current instruments of marketing communication are identified and the efficiency is evaluated. The one part of the thesis is also the suggestion of an optimal comunication mix and the measures, which contribute to the next development of marketing communication of the destination.
Klíčová slova:
cestovní ruch; komunikační mix; marketing a management destinace; marketingová komunikace; marketingový výzkum; communication mix; destination marketing/management; marketing communication; marketing research; tourism Citace: ZELINKOVÁ, Petra. Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28602