Název: Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně
Překlad názvu: Marketing communication of the destination Mariánské Lázně
Autoři: ZELINKOVÁ, Petra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; komunikační mix; marketing a management destinace; marketingová komunikace; marketingový výzkum; communication mix; destination marketing/management; marketing communication; marketing research; tourism
Citace: ZELINKOVÁ, Petra. Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28602

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153633


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet