Original title: Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně
Translated title: Marketing communication of the destination Mariánské Lázně
Authors: ZELINKOVÁ, Petra
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication mix; destination marketing/management; marketing communication; marketing research; tourism; cestovní ruch; komunikační mix; marketing a management destinace; marketingová komunikace; marketingový výzkum
Citation: ZELINKOVÁ, Petra. Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28602

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153633


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share