Název:
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
Překlad názvu:
Shopping behaviour and customers attitude related to selected retail outlet
Autoři:
VÍTKOVÁ, Nikola Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování nákupů respondentů a na hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Pokoušel se nalézt faktory, které ovlivňují nákupní rozhodnutí i bez předem daného plánu.The theoretical section attempts to explain shoppers? behaviour in defining the terms of consuming and buying. The marketing research focused on customers planning of purchases or factors affecting the purchases without a plan and attempted to look at different groups of customers.
Klíčová slova:
Faktory ovlivňující spotřebitele; Model spotřebního chování; Nákupní chování; Nákupní rozhodovací proces; Spotřební chování; Výzkum spotřebního chování.; Consumer behaviour; Consumer behaviour model; Consumer influencing factors; Purchase decision process; Research of consumer behaviour.; Shopping behaviour Citace: VÍTKOVÁ, Nikola. Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28572