Original title: Hodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnách
Translated title: Evaluation of the Services Delivered in the Retail Shops
Authors: BOLECH, Václav
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: costumer; Gap-model; marketing research; mystery shopping.; Retail Service Quality Scale; Sales service; satisfaction of customers; service quality; SERVQUAL; zone of tolerance; marketingový výzkum; metoda SERVQUAL; Metoda Škála kvality služeb v maloobchodě; model GAP; mystery shopping.; Zákaznické služby; zákaznické uspokojení; zákazník; zóna tolerance
Citation: BOLECH, Václav. Hodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnách. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28545

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153617


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share