Original title: Vnímání značky
Translated title: Brand perception
Authors: ZAPLETALOVÁ, Nikola
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; brand management; brand perception; marketing research; semantic differential; marketingový výzkum; sémantický diferenciál; vnímání značky; značka; řízení značky
Citation: ZAPLETALOVÁ, Nikola. Vnímání značky. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28321

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153577


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share