Original title:
Vnímání značky
Translated title:
Brand perception
Authors:
ZAPLETALOVÁ, Nikola Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.The goal of this thesis on the theme: "Brand perception" is, based upon the analyzation and comparison of chosen brand from the point of view of the public and the company, to create suggestions of the changes in comunication of this brand.
Keywords:
brand; brand management; brand perception; marketing research; semantic differential; marketingový výzkum; sémantický diferenciál; vnímání značky; značka; řízení značky Citation: ZAPLETALOVÁ, Nikola. Vnímání značky. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28321