Název:
Vnímání značky
Překlad názvu:
Brand perception
Autoři:
ZAPLETALOVÁ, Nikola Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.The goal of this thesis on the theme: "Brand perception" is, based upon the analyzation and comparison of chosen brand from the point of view of the public and the company, to create suggestions of the changes in comunication of this brand.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; sémantický diferenciál; vnímání značky; značka; řízení značky; brand; brand management; brand perception; marketing research; semantic differential Citace: ZAPLETALOVÁ, Nikola. Vnímání značky. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28321