Original title:
Vnímání značky
Translated title:
Brand perception
Authors:
KOSOVÁ, Jana Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.The aim of this diploma thesis was to compare the way the Oberbank AG trademark is perceived by the public and by the employees of the company and, using the analysis and comparison of the perception, to suggest a possible change in the company?s way of communication.
Keywords:
marketing comunication; marketing research; preception of trademark; trademark; marketingová komunikace; marketingový výzkum; vnímání značky; značka Citation: KOSOVÁ, Jana. Vnímání značky. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28316