Original title: Vnímání značky
Translated title: Brand perception
Authors: KOSOVÁ, Jana
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: marketing comunication; marketing research; preception of trademark; trademark; marketingová komunikace; marketingový výzkum; vnímání značky; značka
Citation: KOSOVÁ, Jana. Vnímání značky. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28316

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153575


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share