Název:
Marketingová komunikace obce
Překlad názvu:
Marketing communication of a municipality
Autoři:
KOS, Martin Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů.The aim of this diploma thesis was to create a communication campaign based on the priority goals of a municipality and to address the target group through this campaign to achieve the goals.
Klíčová slova:
cílová skupina; event marketing; komunikační kampaň; marketingová komunikace; obec; communication campaign; event marketing; marketing communication; municipality; target group Citace: KOS, Martin. Marketingová komunikace obce. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28315