Original title:
Marketingová komunikace obce
Translated title:
Marketing communication of a municipality
Authors:
KOS, Martin Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce bylo na základě zjištění prioritních cílů obce sestavit komunikační kampaň a jejím prostřednictvím oslovit cílové skupiny a tím dosáhnout splnění identifikovaných cílů.The aim of this diploma thesis was to create a communication campaign based on the priority goals of a municipality and to address the target group through this campaign to achieve the goals.
Keywords:
communication campaign; event marketing; marketing communication; municipality; target group; cílová skupina; event marketing; komunikační kampaň; marketingová komunikace; obec Citation: KOS, Martin. Marketingová komunikace obce. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28315