Název:
Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Překlad názvu:
The Branding of the South Bohemian Destinations
Autoři:
NOVÁK, Jiří Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o brandingu destinací v Jihočeském kraji. Zaměřuje se na tři existující organizace destinačního managementu v tomto kraji - Český Krumlov, Písecko a Lipensko.This thesis indicates the destination branding in the South Bohemian Region. It focuses on three existing destination management organizations in this area. These destinations include the Down of Český Krumlov, the Písek Region and the Lipno Region.
Klíčová slova:
branding; destinace; destinační management; Lipensko; organizace destinačního managementu; Písecko; Český Krumlov; branding; destination; destination management; destination management organization; down of Český Krumlov; the Lipno Region; the Písek Region Citace: NOVÁK, Jiří. Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/27864