Original title:
Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Translated title:
The Branding of the South Bohemian Destinations
Authors:
NOVÁK, Jiří Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o brandingu destinací v Jihočeském kraji. Zaměřuje se na tři existující organizace destinačního managementu v tomto kraji - Český Krumlov, Písecko a Lipensko.This thesis indicates the destination branding in the South Bohemian Region. It focuses on three existing destination management organizations in this area. These destinations include the Down of Český Krumlov, the Písek Region and the Lipno Region.
Keywords:
branding; destination; destination management; destination management organization; down of Český Krumlov; the Lipno Region; the Písek Region; branding; destinace; destinační management; Lipensko; organizace destinačního managementu; Písecko; Český Krumlov Citation: NOVÁK, Jiří. Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/27864