Název:
Analýza marketingového mixu spol. Moto Morava
Překlad názvu:
Marketing mix analysis of Moto Morava company
Autoři:
Čekan, Viktor ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Moto Morava, která je dealerem vozů Opel. V teoretické části popisuje a rozebírá jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu výrobků, tedy jednotlivých modelů Opel, jejich prodejnosti a často požadované modifikace, dále na způsoby stanovení ceny, distribční mix a s ním spojené služby a na způsob komunikace, který Moto Morava využívá. V této části jsou také zmíněny nedostatky marketingového mixu. Praktická část je zakončena shrnutím a doporučením návrhů na změny.Bachelor thesis deals with marketing mix of Moto Morava Company that is dealer of Opel cars. Theoretical part describes and analyzes individual instruments of marketing mix. Practical part is focused on product analysis, models of Opel cars their sale ability and often demanded modifications, then ways of price forming, distribution and services jointed to it and the ways of communication that Moto Morava uses. Deficiencies are also mentioned in this part. Practical part is ended with summary and recommendations for changes.
Klíčová slova:
Analýza; Marketing; Mix; Analysis; Marketing; Mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19375