Název:
Kulturní rozdílnosti v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
Cultural differences influencing marketing communication
Autoři:
VÍTOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá porovnání kulturních rozdílností v České republice a v Japonsku a jak tyto rozdílnosti ovlivňují marketingovou komunikaci. Dále pak jak reaguje český spotřebitel na vybrané japonské reklamní sděleni.This thesis deals with the cultural differences between the Czech Republic and Japan and how these differencen influence marketing communication in the country. One part is dedicated to find out how does the Czech consumer react to chosen Japanese advertisement.
Klíčová slova:
Japonsko; kultura; marketingová komunikace; reklama; rozdíly; Česká republika; advertisement; culture; Czech Republic; difference; Japan; marketing communication Citace: VÍTOVÁ, Veronika. Kulturní rozdílnosti v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23178