Original title:
Kulturní rozdílnosti v marketingové komunikaci
Translated title:
Cultural differences influencing marketing communication
Authors:
VÍTOVÁ, Veronika Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá porovnání kulturních rozdílností v České republice a v Japonsku a jak tyto rozdílnosti ovlivňují marketingovou komunikaci. Dále pak jak reaguje český spotřebitel na vybrané japonské reklamní sděleni.This thesis deals with the cultural differences between the Czech Republic and Japan and how these differencen influence marketing communication in the country. One part is dedicated to find out how does the Czech consumer react to chosen Japanese advertisement.
Keywords:
advertisement; culture; Czech Republic; difference; Japan; marketing communication; Japonsko; kultura; marketingová komunikace; reklama; rozdíly; Česká republika Citation: VÍTOVÁ, Veronika. Kulturní rozdílnosti v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23178