Název: Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice
Překlad názvu: Impact of negative political advertising on voters in the Czech Republic
Autoři: ONDŘEJ, Tomáš
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnocení a vnímání negativní politické reklamy; informační účinek; negativní politická reklama; vliv na stranické preference; vliv na volební účast; evaluation and perception of negative political advertising; impact on party preferences; impact on voter turnout; information effect; negative political advertising
Citace: ONDŘEJ, Tomáš. Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22807

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153307


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet