Original title: Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice
Translated title: Impact of negative political advertising on voters in the Czech Republic
Authors: ONDŘEJ, Tomáš
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: evaluation and perception of negative political advertising; impact on party preferences; impact on voter turnout; information effect; negative political advertising; hodnocení a vnímání negativní politické reklamy; informační účinek; negativní politická reklama; vliv na stranické preference; vliv na volební účast
Citation: ONDŘEJ, Tomáš. Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/22807

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153307


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share