Název:
Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice
Překlad názvu:
Impact of negative political advertising on voters in the Czech Republic
Autoři:
ONDŘEJ, Tomáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá vlivem negativní politické reklamy na voliče v České republice. Konkrétně zkoumá hodnocení a vnímání negativní politické reklamy jako takové, informační účinek, vliv na hodnocení a vnímání politických subjektů a vliv na volební účast. Pro testování navržených hypotéz jsou využita data z dotazníkového šetření a z časové a obsahové analýzy politické reklamy ve vybraném denním tisku.This thesis focuses on the impact of negative political advertising on voters in the Czech Republic. Evaluation and perception of negative political advertising, information effect, impact on the assessment and perception of political subjects and impact on voter turnout are examined specifically. To test proposed hypothesis, data from a survey and from a time and content analysis of political ads in the selected daily newspaper are used.
Klíčová slova:
hodnocení a vnímání negativní politické reklamy; informační účinek; negativní politická reklama; vliv na stranické preference; vliv na volební účast; evaluation and perception of negative political advertising; impact on party preferences; impact on voter turnout; information effect; negative political advertising Citace: ONDŘEJ, Tomáš. Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22807