Název:
Stav foneticko-fonologické roviny u dětí v době zápisu do ZŠ
Překlad názvu:
Status of phonetic-phonological levels of children at enrolls at primary school
Autoři:
ČÍRTKOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje stavu foneticko-fonologické roviny u dětí v době zápisu do základní školy. Jednotlivé kapitoly práce se zabývají vývojem řeči, jazykovými rovinami, fonematickým sluchem, dyslalií. Další část práce se zabývá šetřením stavu výslovnosti a fonematického sluchu pomocí řízeného rozhovoru u dětí předškolního věku v běžných i logopedických třídách mateřských škol.The bachelor thesis is focused on the state of the phonetic-phonological level at the time of children?s entry into the primary school. The individual chapters of this work deal with the development of speech, language levels, phonemic hearing, dyslalia. The next section deals with the investigation of the state of pronunciation and phonemic hearing using the guided interview of pre-school aged children in ordinary classes or in speech therapy classes in the kindergartens.
Klíčová slova:
dyslalie; fonematický sluch; foneticko-fonologická rovina; výslovnost; vývoj řeči; dyslalia; phonemic hearing; phonetic-phonological level; pronunciation; the development of speech Citace: ČÍRTKOVÁ, Tereza. Stav foneticko-fonologické roviny u dětí v době zápisu do ZŠ. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29143