Název:
Trendy v optimalizácii pre vyhľadávače (užívateľa) v oblasti poistenia na Slovensku a predpoklady ďalšieho vývoja
Překlad názvu:
Trends in Search engine optimization (user optimization) in the scope of insurance in Slovakia and expectations of next progress
Autoři:
Šimko, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je načrtnúť filozofiu internetu a vyhľadávania vo fulltextových vyhľadávačoch a túto aplikovať na analyzované prostredie poisťovníctva prezentovaného na internete, prevažne online predaja. Optimalizácia pre vyhľadávače, inak aj pre SEO je dnes jednou z najkonfrontovanejších aktivit internetového marketingu. Množstvo pohľadov, názorov a kvalitatívnych rozdielov sa stretáva na trhu a dosahuje väčšie alebo menšie úspechy aj v závislosti na vyvíjajúcich sa vyhľadávačoch. Práca poukazuje na fakt, že podmienky, podľa ktorých vyhľadávač rozhoduje, sa sice menia, ale filozofia zostáva. Z tohto dôvodu práca názornými prípadovými štúdiami dokazuje efektívnosť aktivit, ktoré sa držia filozofie a nehľadia len na technickú stránku SEO.Cílem práce je načrtnout filozofii internetu a vyhledávání ve fulltextových vyhledavačích a tuhle aplikovat na analyzované prostředí pojišťovnictví prezentovaného na internetu, převažně online prodeje. Optimalizace pro vyhledavače, jinak taky pro SEO je dnes jednou z najkonfrontovanějších aktivit internetového marketingu. Množství pohledů, názorů a kvalitativních rozdílů se setkává na trhu a dosahuje větší anebo menší úspěchy taky v závislosti na vyvíjejících se vyhledávačích. Práce poukazuje na fakt, že podmínky, podle kterých vyhledavač rozhoduje, se sice mění, ale filozofie zůstává. Z tohoto důvodu práce názornými případovými studiemi dokazuje efektívnost aktivit, které se drží filozofie a nehledí jenom na technickou stránku SEO.The purpose of my Diploma Thesis is to lay out the philosophy of the internet and searching in fulltext locators and apply it to analysed environment of the insurance which is presented on the internet. Search Engine Optimization is nowadays the one faced with the activities of online marketing. Many of the views, opinions and qualitative contrasts meet and reach still bigger or smaller achievements in relation to developing locators. Diploma Thesis suggests at the fact, that conditions according to the locator decides, are changing, but the philosophy is still left. In this case and reason, the work proves efficiency of the activities by various case studies, which follow the philosophy and do not look just at the technical side of SEO.
Klíčová slova:
cestovní pojištění; e-commerce; online prodej; Optimalizce pro vyhledavače; pojištění; povinné ručení; SEO; car insurance; e-commerce; insurance; online marketing; Search engine optimization; SEO; travel insurance
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34453