Název:
Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR
Překlad názvu:
Marketing communcation of CzechTourism - internet marketing in domestic tourism
Autoři:
Soukupová, Tereza ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část práce zahrnuje základní pravidla marketingu, zasazená do kontextu cestovního ruchu pomocí marketingu konkurenceschopné destinace, a internetového marketingu. Druhá a třetí kapitola přibližuje roli organizace CzechTourism v cestovním ruchu České republiky. Popisuje marketingové plány CzechTourism, včetně marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. V závěrečné kapitole se práce orientuje na internetový marketing prostřednictvím základní analýzy úvodní stránky portálu domácího cestovního ruchu v České republice www.kudyznudy.cz.The theoretical part includes the basic rules of marketing, set in the context of tourism through marketing the competitive destination, and internet marketing. The following chapters focus on the role of the CzechTourism in the field of tourism in the Czech Republic. Describe CzechTourism's marketing plans, including marketing campaign to promote domestic tourism. In the end the work focuses on the internet marketing through a basic analysis of the Czech domestic tourism website's homepage (www.kudyznudy.cz).
Klíčová slova:
domácí cestovní ruch; internetový marketing; marketing destinace; domestic tourism; internet marketing; marketing a destination
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34356