Název:
Role zážitkové pedagogiky ke vzdělávání dospělých
Překlad názvu:
Benefits of experienced pedagogy for adult education
Autoři:
HORTOVÁ, Ilona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Role zážitkové pedagogiky ke vzdělávání dospělých" se zabývá významem zážitkových kurzů ve vzdělání a osobním růstu dospělých. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, je provedena deskripce názorů na klíčové pojmy zážitkové pedagogiky a na její komponenty (prožitek, zážitek, zkušenost, reflexe zážitku, facilitace, skupina, skupinová dynamika, motivace zpětná vazba). Druhá část, kterou tvoří kvantitativní výzkum, je zaměřena na popis okolností, které doprovázejí definování přínosů zážitkových kurzů pro jednotlivce. Kvantitativním výzkumem získaná data jsou v této části práce analyzována a vyhodnocena.Barchelor essay, Role of experience pedagogy for adult education is about the impact of experience courses in adult education and personal improvement. Essay is devided in two parts. The first teoretical part presents description of opinions on key words of experience pedagogy and on components (feeling, experience, experince reflection, facilitation, group dynamic, motivation, feed back) The second part consist of quantitative research and is focused on description of circumstances which accompany definition of benefits of experience courses for individuals. Quantitative research helped to receive data which are analyzed and evaluated.
Klíčová slova:
facilitace; motivace; prožitek; reflexe zážitku; skupinová dynamika; zkušenost; zpětná vazba; zážitek; zážitková pedagogika; experience; experience pedagogy; experince reflection; facilitation; feed back; feeling; group dynamic; motivation Citace: HORTOVÁ, Ilona. Role zážitkové pedagogiky ke vzdělávání dospělých. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24465