Název:
Personální marketing
Překlad názvu:
Personnel marketing
Autoři:
VOJTĚCHOVÁ, Iveta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analýza systému řízení lidských zdrojů a personální práce v oblasti personálního marketingu a dále návrhy změn a doporučení na zlepšení řízení této oblasti v konkrétní organizaci. Práce se zabývá především získáváním pracovníků, odměňováním, zaměstnaneckými výhodami, vzděláváním, rozvojem a jejich odchody. Pro diplomovou práci s názvem Personální marketing byl jako analyzovaný objekt vybrán Krajský úřad Jihočeského kraje.The aim of this thesis is the analysis of the human resources and personnel work in the area of personnel marketing, which is followed by proposals for changes and recommendations to improve the management of this area in a particular organization. The work focuses mainly on attracting workers, remuneration, employee benefits, training, development, and their retirement. South Bohemian Regional Authority was chosen as the analyzed object for my thesis titled Personal marketing.
Klíčová slova:
odchod zaměstnanců; odměňování; personální marketing; vzdělávání pracovníků; získávání pracovníků; řízení lidských zdrojů; human resources; personnel marketing; recruitment; remuneration; staff leave; staff training Citace: VOJTĚCHOVÁ, Iveta. Personální marketing. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24195