Original title:
Personální marketing
Translated title:
Personnel marketing
Authors:
VOJTĚCHOVÁ, Iveta Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je analýza systému řízení lidských zdrojů a personální práce v oblasti personálního marketingu a dále návrhy změn a doporučení na zlepšení řízení této oblasti v konkrétní organizaci. Práce se zabývá především získáváním pracovníků, odměňováním, zaměstnaneckými výhodami, vzděláváním, rozvojem a jejich odchody. Pro diplomovou práci s názvem Personální marketing byl jako analyzovaný objekt vybrán Krajský úřad Jihočeského kraje.The aim of this thesis is the analysis of the human resources and personnel work in the area of personnel marketing, which is followed by proposals for changes and recommendations to improve the management of this area in a particular organization. The work focuses mainly on attracting workers, remuneration, employee benefits, training, development, and their retirement. South Bohemian Regional Authority was chosen as the analyzed object for my thesis titled Personal marketing.
Keywords:
human resources; personnel marketing; recruitment; remuneration; staff leave; staff training; odchod zaměstnanců; odměňování; personální marketing; vzdělávání pracovníků; získávání pracovníků; řízení lidských zdrojů Citation: VOJTĚCHOVÁ, Iveta. Personální marketing. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24195