Název:
Jak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmy
Překlad názvu:
How consumers perceive the brand of selected company
Autoři:
MAŘÍKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a aplikační část. Teoretická část zahrnuje popis pojmu značka a image. Část aplikační obsahuje sestavení a následnou elektronickou aplikaci dotazníkového šetření z pohledu zvolené cílové skupiny.The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part includes a description of the concept and brand image. Part of the application includes the preparation and subsequent application of an electronic questionnaire from the perspective of the selected target group.
Klíčová slova:
dotazník; image; spotřební družstvo Jednota; Značka; consumer cooperative Jednota; image; questionnaire; The brand Citace: MAŘÍKOVÁ, Lucie. Jak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmy. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24135