Original title:
Jak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmy
Translated title:
How consumers perceive the brand of selected company
Authors:
MAŘÍKOVÁ, Lucie Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a aplikační část. Teoretická část zahrnuje popis pojmu značka a image. Část aplikační obsahuje sestavení a následnou elektronickou aplikaci dotazníkového šetření z pohledu zvolené cílové skupiny.The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part includes a description of the concept and brand image. Part of the application includes the preparation and subsequent application of an electronic questionnaire from the perspective of the selected target group.
Keywords:
consumer cooperative Jednota; image; questionnaire; The brand; dotazník; image; spotřební družstvo Jednota; Značka Citation: MAŘÍKOVÁ, Lucie. Jak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmy. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24135