Název:
Porovnání využití komunikačních kanálů v rámci pilotního projektu E.ON Energieonline
Překlad názvu:
Evaluation of effectiveness of pilot project E.ON Energieonline communication channels
Autoři:
PUDIL, Jiří Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vytvořit vhodné materiály, které pro pilotní projekt pomohou získat dostatečné množství zákazníků, kteří budou mít chuť podpořit pilotní projekt E.ON Energieonline. Dílčím cílem je a otestovat použití jednotlivých metod v praxi a určit ty, které budou použity během reálného uvedení produktu na trh použity pro akvizici zákazníků.The purpose of this study was to increase the understanding of the effectiveness of different forms of direct marketing ? namely direct mail, direct email and social networks advertising. According to the analysis results the direct mail was offered for the real launch of the product. This decision was confirmed by multi-criteria decision method, which also includes different weight of each criterion.
Klíčová slova:
direct e-mail; direct mail; Efektivita komunikačních kanálů; energetika; Facebook; komunikační mix; zaváděcí fáze projektu; communication mix; Communication mix effectiveness; direct e-mail; direct mail; energetics; Facebook; launch of product Citace: PUDIL, Jiří. Porovnání využití komunikačních kanálů v rámci pilotního projektu E.ON Energieonline. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23864