Original title:
Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu
Translated title:
Measuring customer satisfaction JITONA Inc. in the domestic market
Authors:
ALEXOVÁ, Lenka Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce na téma Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu je provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků z provedeného průzkumu dále navrhnout doporučení pro její zlepšení.The aim of the thesis on the topic of measuring customer satisfaction JITONA Inc. in the domestic market is to implement the marketing research using questionnaire survey and the results of the studies also suggest recommendations for its improvement.
Keywords:
customer satisfaction; marketing research; questionnaire survey; dotazníkové šetření; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka Citation: ALEXOVÁ, Lenka. Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23848