Original title:
Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.
Translated title:
Market research as a system for successful implementation company in the market.
Authors:
PÁTEK, Ladislav Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce bylo charakterizovat výzkum trhu jako systémovou činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. V praktické části autor představil firmu Madeta a poté produkt Lipno provedl čtyřmi kroky výzkumného procesu. A nakonec zkoumal význam výzkumu trhu pro úspěšné rozhodnutí.The aim of this thesis was to characterize the market research and illustration its importance for the successful conclusion of the business application market. In the practical part, the author characterized the company Madeta and then describe the product Lipno four steps of the research process. And finally, examined the importance of market research for a successful decision.
Keywords:
decision; information; Market research; process; informace; proces; rozhodnutí; Výzkum trhu Citation: PÁTEK, Ladislav. Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23824