Original title:
Reklama jako součást propagačního mixu
Translated title:
Promotion as a part of communication mix
Authors:
VACHALÍKOVÁ, Andrea Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] V bakalářské práci je řešena reklama jako efektní způsob, jak zákazníka informovat o produktu a jak ho podněcovat k jeho nákupu.In the Bachelor Thesis the promotion has been investigated. It has been found out an effective way how to inform customers about a product and how to influence him to buy a product.
Keywords:
communication mix; promotion; respondent; survey; dotazníkové šetření; propagační mix; reklama; respondent Citation: VACHALÍKOVÁ, Andrea. Reklama jako součást propagačního mixu. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23791